filmmys .. själv...

ikväll har jag kikat på film tillsammans med min hund edda eftersom pappa tog med alla hundarna ut i skogen utom min skönhet :( tyckte synd om henne så hon fick komma in till mig och ha de mys :D :) fast hon släppte sig en riktigt äcklig fis och sen åkte hon ut i hundgårn igen.. fyf*n va de lukta, tur att jag inte höll på åh äta iaf!

fasiken va jobbigt och tråkigt de är hemma, längtar till jag skaffar ny lägenhet också eftersom mamma kommer bo hos mej fan jämt -.- orka, jag vill bo SJÄLV. punkt slut är trött på att ha mamma o pappa upp i sig hela tiden nu, borde dom väl fatta själv också tycker ja. hm!

men iaf så är de endast En vecka kvar nu tills jag får träffa alla bruds igen :D LÄNGTAR! :) helskotta va skoj de kommer att bli :) så nästa vecka vid denhär tiden är man förhoppningsvis aspackad tillsammans med en hel hög sköntfolk som man saknat en hel del (y) taggad till 1000 och då är de en hel vecka kvar (y) nice!

6 dagar kvar, 6 alldeles för många dagar kvar. hm.. de tar på en, och de känns fel.

puss


nu ska jag gå och duscha, sen blir de väl sängen antar jag, natti!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0