GAH JAG BLIR GALEN.

efter lunch så bara small de till i mitt huve, tror jag aldrig haft såhät ont :/ kämpade mig igenom mikrobiologilektionen och de var inte de lättaste kändes som jag skulle svimma hela tiden.. :/ usch!  sen fick vi sluta tidigare *tack gode gud* och när jag kom hem var jag tvungen att sätta mig i fotöljen för jag höll på o svimma och sen tvärsomna jag, och sov en stund och pratade med mamma mellan jag somna. usch fyfanken va ont jag har/haft .. jag tror jag blir galen den går inte bort heller. men jaja..

nu ska jag nog kuta upp till jonna en sväng & prata & pyscha ;)
byebybebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Usch, hoppas det går över med värken! Tack gumman, du är ju för go! <3

2009-08-27 @ 12:02:41
Postat av: Angelica

Det var jag som skrev :P

2009-08-27 @ 12:03:20
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0