hektisk dag på jobbet - ja.

läste mitt horoskop imorse och skrattade lite som jag samtidigt hoppades på att de var fel.. de stod typ "datafel, strömavbrott och brist på personal kan ge dig en hektisk dag på jobbet idag" . och jag börja tänka. ja ingen dator har vi ju på gruvan som funkar så? och mkt folk o stress nu, ne de har de ju inte vart på 2 veckor.
men vad händer inte idag då? såklart.. skit mycket folk & jag är såklart ensam som jobbar bara för de.. sen så funkade ju innte kortmaskinen som den ska heller på hela dagen + att min dator har jävlats hela dagen (y) mitt horoskop kunde ju inte mer än stämma. läskigt oO

men i alla fall, två dagar återstå på jobbet, och jäklar va skönt de ska bli med Ledigt & att få en hel del slantar (y)

i helgen har jag då ingen anning om vad som händer ? vore väldigt kul att hitta på nått, men vad, med vem & ja ? .. förslag någon?

har iaf fått tid hos veterinären på måndag & tisdag, så nu ska eddapädda ej få några valpar utan dom ska sprutas bort ;) men störigt att jag måste dit två dagar :/ menmen. ska iaf vara med Jonna på måndag & ränna omkring på "stan" och funderar starkt på att skaffa mej ett hål i näsan då, så satsar på de nu iaf, men lovar inget haha. sen ska jag väl kanske shoppa lite också ;)

älskling kom hem nu, har inte prata med dig på ett dygn snart, inte hört ett ord.
fan va jag hatar dehär, men jaja.

byebye sweeeeeeetis


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0