Helgen !

tjabba..

första skolveckan har gått, helvete kan jag ju börja med att säga, schemat suger & ALLT har gått alldeles för sakta och allt har bara vart SKIT. denna höst kommer bli MKT seg och jag vill inte ens tänka mer på skolan för den verklig sög b*lle.

ja, i fredags var jag tillsammans med klassen till Orsa för att kolla på björnarna :) de var en rolig dag och fick en hel del bilder knäppta, men dom får ni inte se fören till helgen tidigast eftersom jag råkade glömma kameran i daniels bil .. klantarsel jag som vanligt.. menmen. efter de så hoppade jag av i Loos påvägen hem och kvällen var lugn satt mest vid datorn och nörda (a) ..

på lördag morgon kom älskling och väckte mej, busmys,, vi låg kvar i sängen kanske länge och bara mös och var, så jävla skönt att få träffa honom igen efter en hel vecka upp i Boden, sjukt jobbigt att vara ifrån dig gubben.. ah iallafall så hade mamma åkt på vinterkräksjukan ... nice, nej! så sen på kvällen skulle vi äta kräftor och så tillsammas med folk hemma, men ändrade planer blev de ju såklart, så vi drog till lomsjön ist till Håkan & Monika, drack lite öl & vin och sen åt vi en hel hög med kräftor :) sen åkte vi hem & sov :)

idag söndag så har jag inte gjort så mkt mer än att vara med Daniel eftersom han åkte ikväll igen :( fan! så har väl mest bara varit och ja.. Daniel skjussa iaf ner mej o peter till ljusdal och sen mös vi sen åkte han då :( bläää... de suger mer än man tror och blir bara värre och värre.. hm. inte kul alls.. :( men jag får väl kämpa in i de sista och "göra det bästa av situationen" som daniel sa :) får väl se hur de går..

nu ska jag inte skriva mer, byebye people!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0