helgen..

hejhopp..

lördag; vaknade vid halv 11 och då kom Daniel hem, efterlängtad till 1000 :) vi åt lite frukost och efter de åkte vi upp till Linus på gruvan med glass x) eftersom vi var så snäll ^^ efter de blev de Doasen till min stuga tillsammans med Baby, hade helt sjukt mys ute på bryggan med honom :) låg i solen och jag tog mig även ett dopp ^^ skönt. sen åkte vi hem och åt grillat tsm med familjen :)
på kvällen blev det skräckfilm på gruvan tsm med Linus, och Daniel var såklart också med :) vi kikade på Barnhemmet ooch den var skit leeskig :D rekomenderar den :D efter filmen blev de hem och mös :)

söndag; vaknade rätt så tidigt och gjorde ingenting fram till 1 då vi åkte upp till gruvan eftersom jag skulle börja jobba på eftermiddagen och tog ett vackert farväl av Linus som slutade jobba idag ... -.- så nu blir jag helt själv där upe med ylva i 4 dagar sen har jag SEMESTER!

funderar starkt på att åka till mina kusiner & min morbror typ i helgen eller efter :/ vill liksom ifrån Loos/Ljusdal nu och passa på när man fortfarande har "lov" ..

men iaf så åkte nyss Daniel ifrån mig, så nu blir jag ensam i två veckor vet fan inte hur ja ska klara av skiten :'( känner mig helt jävla förstörd :'/ hatarhatarhatar dehär sjukt mkt .. :/ menmen jag biter väl ihop tills jag faller helt..

nu orkar jag inte skriva mer. BYE PEOPLE!


baaadar, älskling är fotograf och de är KALLT i vattne

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0