Hudik imorgon..

skoldagen har vart SEG. började med att vi jobba om potatis och te. näsa lektion bestod av indianer och lektionen efter de möss .. :s hm segt. men sånt är livet.

imorgon ska jag till hudiksvall tillsammans med sandra som fråga om jag ville ha sällskap och varför inte? :) så måste sluta tidigare i skolan och dra till hudik då, sen blir de nog stan efter och kika på lite skojsiga saker :D NICE. hoppas jag hittar nå fint, helst kläder för de är jag typ helt utan nu, eller okej nej, men roligt med nytt haha!

saknar Daniel skit mycket, jobbigare och jobbigare för varje vecka som går ju :/ menmen ser iaf fram emot lördag när han kommer hem igen, myspys. hoppas även att kanske komma iväg på hudikmarknaden vore kul :) sen får vi väl se vad som händer. mamma har iaf lägenheten i helgen så i ljusdal kan vi nog inte vara :/ bajs. jaja..

ha de brao hinner säkert skriva nå mer innan jag lägger mej :)
byebye people !

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

men följ med på lördag snygging :D vi ordnar det med sovplats! (: <33

2009-09-01 @ 19:46:26

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0