Ljusdal idag igen :)

nu sitter man i Ljusdal,dag 2 och sista dagen att spruta edda :) så nu blir de inga valpar, skönt.blir även ljusdal imorgon eftersom jag ska hjälpa bror att flytta in på hemme, kanske får träffa lite folk då :) TREVLIGT. på torsdag blir de mys med valparna hos Tarja :) superskoj! även att jag längtar som en Tok tills på fredag för då kommer Daniel äntligen hem :D sen så längtar jag som en tok tills på lördag också, massa planerat tillsammans med baby, sofiepropp hunni, carro dah partykung, jonsson das snygging, jennifer min älskade partyhandikappade sak (a) och måånga fler :D längtar längtar längtar, ska ha så jäkla kul & ingen kommer kunna förstöra, inte ens du! ;p de ska bli superkul!
idag har jag även shopppat lite, kaffe haha, nagellack, eyeliner & hårsnoddar :D

jag har även kommit på att jag vill ha en såndär kamera som bilderna kommer ut på en gång av ;o fatta kul med en sån, jag vill haaaa!

3 dagar kvar nuu baby, längtar ihjäl mig :D


saknar er så jävla mkt, finns ingen som er. <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: rebecca

får hålla utkik efter dig imorrn då eftersom jag också flyttar in på hemmet :D

<3

2009-08-18 @ 20:14:56
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/
Postat av: sandra

saknar dig jennie, du är bäst! <3

2009-08-20 @ 11:38:31

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0