packa, packa, packa.

bussen avgår från loos 06.30 , alltså måste jag vakna tiiidigt imorgon, gå till bussen & sen innan de ska jag.. packa klart, bära ALLT jag har packat, vilket är väldans mkt, skiter i datorn ^^ , äta frukost kanske?, sminka mig, klä på mig, fixa kläder innan jag klär på mig, få med mig allt och ja gå.. :) meeen lika glá för de är jag, för jag ska änligen få träffa Baby efter 2 veckors väntan :)

imorgon måste jag iaf komma ihåg att köpa hårspray! och kanske nått mer smått och gott :D jiiho.

hoppas även att någon kommer ha fetingfest i helgen, så man inte blir sittande ute, för de vill jag inte, men de visar sig :)

nej nu läre jag väl packa, vill inte och får inte plats med nå mer heller för den delen ;P bajs.

pusshej barnen.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0