sista sommarlovet snart slut :(

började nyss fundera lite, och kom på WTF detta är troligtvis mitt sista sommarlov ever :o och vad har jag gjort? INGET jobba,jobba,jobba som jag troligtvis kommer göra resten av mitt liv ändå. shit inte alls kul..
sista sommarlovet, låter helt mysko när man har haft sommarlov sedan man var 6 år = 12 år ... lite sorligt när man tänker på det. alltså sluta skolan och börja jobba :o är fan rädd för att bli "vuxen" att betala alla räkningar alldeles själv, betala hyran själv, jobba för att få pengar, göra mat & diska Varenda dag, handla helt själv för egna pengar, tvätta kläder, och allt. okej lite av detta gör man väl redan själv, men alltså då ligger Allt ansvar på en själv, och då har inte föräldrarna nått att göra med ens liv längre..

hm, läskigt när man tänker efter .. menmen kanske blir bättre när man kommit in i de :)

och alla fina läsare får gärna kommentera för de är mkt roligare att skriva då, och jag är inte storbloggare så ni behöver ju inte klaga över de HAHA :)

*även att jag är taggad till tusen till nästa helg, kommer bli obeskrivlig! :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0