trött!

är sjukt trött, skulle lätt kunna somna nu om jag la mig och försökte, men de kan jag ju inte göra än som synd är. iaf så har vi köpt nytt kylskåp och tummlare eftersom åskan slage sönder de gamla. så äntligen blir väl maten samlad på ett ställe ikväll.. har ju haft alla kylskåpsvaror runt hela huset i ngr dagar nu och de är drygt.

har iaf jobbat idag, 10-17 och de har väl vart lagomt med folk. imorgon är det sista dagen på jobbet och jävlar va jag längtar tills morgondagen är slut! men tyvärr så kommer jag ju inte att ha något att göra heller i helgen som de verkar. tråk.

även att jag såklart ska festa helgen innan skolan börja, åh såklart så ska mamma jobba.. alltså okej dom betalar väl lite av min lägenhet, men den är faktiskt Min och till för mig, men hon frågar aldrig om hon kan vara där utan tar bara för sig. liksom jag kanske vill vara där själv när daniel kommer hem och inte ha henne där när jag ÄNTLIGEN får vara själv och slippa familjen som tjatar och gnäller. suck. jaja får väl se hur de blir, tänker inte ha henne där iaf när jag ska vara där. Punkt slut.

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog film som står på schemat & kanske lite popcorn ;)
byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0