ÄNTLIGEN

Nu är veckans vrålpluggning över och det var nog värt det, veckans prov har bestått av .. Hjärnan, genetik och djursjukvård plus andra arbeten som djurparken, men nu är allt klart!

Idag hade vi Lisa Nilsson på besök, hon pratade lite om uppfödning och om hennes Berne senner uppfödning, det var rätt så intressant faktiskt och sen fick vi ju två tårtor att dela på också, åt så jag höll på att spy haha!

Efter lunch så skulle vi ha prov då i genetik, när vi fick provet såg jag ut som ett frågetecken och ångesten över att jag pluggat för lite kom på 2 sek. Men jag gjorde iaf de frågor jag trodde jag kunde och det visade sig vara 5 frågor av typ 20 ? Så de var inte de minsta lätt kan jag lova, men chansade på alla frågor utom 1 och när jag fick tillbaka provet stod det 43 poäng och max var 48 ? Så jag frågade vår lärare vad de stod för hon hade kluttrat massor och hon sa 43 ? Jag fattade ingenting eftersom jag bara skrev S-K-I-T saker på frågorna, men fick precis MVG så jag är Jävligt glad...

Sen fick vi även resultatet från förra veckans prov i projekt och företagande, MVG där också, så nu har jag fått tre MVG denna vecka, känns skitbra!

Det går bra nu! ..

Imorgon är det i alla fall sista dagen i skolan, underbart! Så imorgon ska vi mest äta Julbord och kika på julshowen på skolan sen blir det hem och slappa och njuta av JULLOV..

Men skriver nog mer sen för nu ska jag Städa !! :*


 


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

synd att klaga så mycket dåå

2009-12-16 @ 16:02:16
Postat av: jennifer

fan vad skönt för dig! :) jag kommer nog upp till skolan i morgon, tänkte att jag kunde lämna sandras legg där kanske? när slutar ni? (: <333

2009-12-16 @ 19:40:51
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0