ATT REKOMENDERA !

Nu kommer jag med en sak att rekomendera, en massagedyna! :o
Mamma och pappa har lånat en sån av någon och jag har suttit i den typ hela dagen? Den är sjukt skön och masserar faktiskt riktigt bra fast det bara är som en dyna? Man sätter bara in den i uttaget i väggen och wolá en masserande soffa t ex ? ;) Smart va?

Man kan även ställa in olika nivåer som full, low, blablabla. Alltså vart man vill bli masserad, man kan även få vibb på röva ;) haha mkt skönt, att rekomendera. Så här ser massagedynan ut ...

och märket på den vi har är OBH- nordica och den kostar ca 2800:- men lätt värt de.




Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja carro ferm ;) men hon bad ju iaf om ursäkt så nu är vi väl "vänner" x) haha ja men det är ju roligt ändå att dom håller på sådär när dom egentligen inte har en aning! skrattretande :') ja men lätt, är ju grym jag ;D nästan lika grym som dig! <333

2009-12-04 @ 16:59:56
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha ja!! du hörde om "hotbreven" jag fick av henne va? ;) ja men nu är det ju så att jag tycker vi kan vara lika grym båda två då ;D men tillsammans blir det nog bäst då alltså! haha <333

2009-12-04 @ 18:03:36
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0