FREDAG !

Hej bloggen.

Igår blev de inge mer skrivande, satte mig ner och pluggade lite eftersom man har prov på tisdag så jag inte ska behöva göra allt på måndag :)

Skrev ju igår att jag kanske skulle och hälsa på mig praktik idag, men det bokstavligen sket jag i eftersom dom aldrig hörde av sig som vanligt, tredje gången jag fått ringa tillbaka när dom sagt att dom ska ringa så jag åkte hem istället. Men dom ringde faktiskt idag klockan typ 10 och ba "Ja heeej..... Vi ringde igår men du svara inte, vi lämnade ett medelande, kan du komma nu på förmiddagen tror du (a)" haha. Jag har inte ett enda missatsamtal eller något medelande, så dom kan ta sig i röva och ganska svårt för mig att ta mej dit nu när jag är hemma så nu letar jag någon annan praktikplats, har mina tankar haha fast de blir nog inte så...

Men iaf så kom jag hem typ halv 9 imorse, skönt att vara hemma. Borstade Edda som såg ut som en skabräv, satan va hunn löser hår, fick nästan en hel svart sopsäck med hår :o Sen klippte jag lite hår och klor. Efter de gick jag ut i naturen och fotade snön och konst hemma, de är mer snö här än i Ljusdal och nu snöar de :D MYS!

Sen har jag även slagit in mina första julklappar för iår :D Det känns helt sjukt bra att julen närmar sig med stormsteg! Jag slog in till Älskling, mamma, pappa, Daniels mamma och pappa :)

Men nu ska jag nog sätta mej och plugga på lite till, ha de bra!




Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0