HELGEN

Sorry för lite dålig uppdatering, men på helgen får man faktiskt vara lite stram och vara lite ledig.

I helgen så har ju Daniel vart hemma, lovely! Vi har faktiskt inte gjort så mycket annat än legat i sängen, kika på film, kika på Robinson och ja lite annat.. Sen har Daniel fixat ihop mina barstolar de blev skit bra faktiskt och de gjorde han medans jag lagade hemlagd köttfärssås och spagetti, alltså jag är ruskigt bra på att göra köttfärssås (utan att skryta ;) Den blev jätte god och jag har inget speciellt recept jag går efter utan tar de som finns i kylskåpet och de går faktiskt alltid att äta ;)

Idag kom mamma, pappa och lillbror på besök, de hade köpt med sig pizza till mig och baby som vi smällde i oss (a) Sen bjöd jag på kaffe till maten och sen oljade jag och pappa in barstolarna, haha pappa spillde olja på golvet som han halkade i HAHA, fast han ramla inte så de var lugnt.

Just ja höll på att glömma,
Igår firade jag och Daniel 7 månader tillsammans, känns helt underbart! <3

Men men, nu är det väl dagt att hoppa i säng, morgondagen kommer bestå av Biologi och film hela eftermiddagen på Religionen, kommer bli kanon! Kvällen kommer tyvärr bestå av en hel del pluggande till prov nummer 2 i djusjukvården, usch! Sen har jag även prov på torsdag, så ni kan ju förvänta er att jag kommer vara lite stram denhär veckan.

Sov sött alla sockertops :*


19910627 <3 19900108


Mina kommentarer ♥
Postat av: Hanna

Grattis till Er, ni passar så bra ihop! :) Puss

2009-12-07 @ 08:53:02
Postat av: Camilla

sv: jag hejar på andreas!! sj? :)

2009-12-07 @ 16:27:42
URL: http://camillalindaus.blogg.se/
Postat av: jennifer

bra ;) ja jag saknar dig med! får ta och hitta på något snart :) JA FIFAN, vinner han inte är det något som gått liite fel!



åh men grattis! vad fort det går! <333

2009-12-07 @ 18:37:55
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0