HJÄLP ?

Åh, imorgon har jag prov, i allmän farmakologi 2 och jag har inte läst en enda mening i boken ... Vad händer ? Jag brukar alltid läsa hur mycket som helst inför prov, men har helt och hållet tappat lusten för att plugga och få bra betyg, varför?

Varje dag kommer det nya ord, nya prov och nya uppgifter... Varför kan man inte bara få ta ett djupt andetag, andas ut, stanna tiden och njuta av lite fritid? Men nej, det är en sak man inte fått eller kommer att få uppleva fören jullovet kommer. När jag gick i ettan tänkte jag "De blir bättre i 2an" när jag kom till 2an blev de värre, då tänkte jag "de blir bättre i 3an" men en sak är då säker... 3an är helt klart jobbigast!

Nu är det väl ca 10-11 dagar kvar tills Jullov, där med ungefär 8 skoldagar kvar, på de nio dagarna kommer vi att ha 4 prov plus en stor uppgift som ska lämnas in plus att vi egentligen bör börja på raporten till projketarbetet.. Men man kan ju inte plugga ihjäl sig heller..

Så ikväll sket jag i att plugga och håller tummarna för att provet imorgon går bra ändå...

God natt folket, haha måste bara säga att jag och Jonna ägde på The Sims 3 idag ;) HAHA.


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja men vad kul :D då tycker jag vi ska ta en dag på isen allihopa med en massa öl och grejer ;) ja men just ja, så var det ju! haha ja men gud, då var det inte nyktert inte :') <333

2009-12-07 @ 22:11:05
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra med dig annars då?

2009-12-08 @ 03:32:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja jag funderar på det :D <333

2009-12-08 @ 10:34:37
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! puss

2009-12-08 @ 14:54:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0