IDOL OCH PARADISE HOTEL

Nu sitter jag hemma i Ljusdal, åkte hit med mamma ikväll och fick med mig lite grejer hem, bla mina nya barstolar som jag ska få i Julklapp haha fast jag tar hit dom redan nu eftersom de inte gör någon nytta hemma? Så imorgon har jag och Baby fullt upp att montera ihop alla stolar ... Ja en sak är då säker, jag kommer få psyk och Daniel kommer försöka lugna mej haha!

Har iaf kika lite på Idol och jag tycker att Tove ska åka ut, hon beter sig verkligen som är fjortis och är bara allmänt dryg, men bra på att sjunga är hon... Om man inte ser henne ;) Annars så tycker jag att Erik ska vinna hela skiten!

Har även kikat på Paradise hotel och jag tycker att Catja är helt slut, hon valde bort Peter för Andreas, hur dum får man vara? BajsBajsBajs, ut med Catja och Andreas NU! Jag hejjar mest på Jackie, Stefan och Franscesca.

Någon mer som är helt fast i Paradise hotel än mej? haha

Och nu kikar jag på Cirkus möller, och jag tycker att Sean banan är lätt bäst :D Ruuuumpaaaa ;)

Imorgon klockan 05.30 typ kommer Baby äntligen hem :D Ska bli mys, i helgen ska vi inte göra någonting alls, bara mysa, tvätta och montera upp de sablans möblerna då... :)

Ha en bra kväll och nu håller jag tummarna för att Tove åker ut (a) hihi!




Min prins, Älskar dig över allt annat! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Camilla

haha jag är också helt fast i paradise hotel!

2009-12-05 @ 01:50:36
URL: http://camillalindaus.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha jag kan berätta nästa gång vi ses ;) ja men lätt att vi är stupman!! Erik är bäst och ska vinna! Hörde du igår eller, hur grym är han inte? ;D Haha. <333

2009-12-05 @ 13:00:03
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0