INGEN KOMMENTAR OM DENNA DAG!

Idag är allt upp och ner, idag kunde jag verkligen gjort mig olycklig på vissa prickar.. Och måste erkänna att idag var jag inte långt ifrån att göra nått jag aldrig gjort förut, men som tur var höll jag mej, eller var de tur egentligen?

Jag går Slottegymnasiet Naturbruk Djurvård i Ljusdal 07-10, och det är det största misstaget jag gjort i hela mitt liv, skulle inte gått i samma klass som jag gör nu om jag visste då vad jag gav mig in på, usch spy! Kommer att ångra det hela livet, vilket helvete rent ut sagt! BLÄ.

Men nu ska jag väl greppa tag i skolvöckerna och läsa till ett av de 4a proven jag har framför mig innan jullovet + alla andra saker, konstigt att man inte kan sova om nätterna ? ...

Har iaf köpt hem lite chips som jag ska vräka i mig, sen ska jag även kika på paradise hotel :*

Puss till alla underbara, och hat till alla ormar !

(Sorry för ett mkt deppigt inlägg men kommer tillbaka till mitt gamla jag igen snart, hoppas jag)


Mina kommentarer ♥
Postat av: idjjaa.<3

Jag kommer från umeå sj? :).

2009-12-09 @ 19:51:15
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men vad är det nu stumpan? :/ låter inge bra alls det där. Finns vad det än är! <33

2009-12-09 @ 22:36:04
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0