MITT LJUS I DETTA MÖRKER !

Idag går alla mina tankar och all min värme till Daniel som ligger ute i skogen och ska vara där i 6 dagar sammanlagd, sova ute, äta ute och göra alla lumpen grejer ute. Kan tänka mig hur kallt, jobbigt och tröttsamt det ska vara, jag själv skulle nog inte klara av mer än en natt ute i det kolsvarta mörkret med 100 andra killar typ. Tycker synd om min lilla älskling, hoppas tiden går fort tills lovet, då får vi äntligen mer än 2 dagar på oss att vara med varandra, jag älskar dig massor! Tack för att du finns, ingen bryr sig lika mycket som dig, tack gubben<3

Annars så ligger mest skolan och trycker på hela tiden, kan inte sova på nätterna och plugga till prov är ju bara att glömma, det är för mycket så ingenting fastnar. Imorgon har jag prov, plus måndag, tisdag och onsdag.. Usch detta kommer bli en jobbig vecka som är kvar, men de är väl bara att kämpa på och den som säger att jag är lat kan bokstavligen dra åt helvete, och du vet lika väl som jag vem du är! Det är du som är lat om någon. Inte konstigt att man får pms på folk.

Men nu ska jag lägga mig och kika på tv sen ska jag sova och hoppas på att provet imorgon är enkelt och att det går bra!


Du är det finaste som finns, så sjukt glad att du är min! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jennifer

Längtar redan ;) Haha nej då, jag fattade ingenting jag med först. Fattar fortfarande ingenting om hur man gör om designen ;o Haha ;D <333

2009-12-09 @ 22:38:29
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D

haft en bra kväll då? :)

2009-12-09 @ 23:21:34
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Skiiiiipy

fin blogg

2009-12-10 @ 08:36:06
URL: http://skiiiipy.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0