MYCKET JUST NU !

Hej bloggen!

Här kommer ett snabbt litet inlägg om början av veckan.

Måndag.
Hade jag prov i hjärnan, ett poäng från fullt, MVG och jag blev jävligt nöjd utan att skryta. Sen på kvällen blev de lite pluggande eftersom jag hade prov även dagen efter, men även lite annat.

Idag så hade jag prov i djursjuk, sista provet gick väl si och sådär, hoppas på G iaf, men de får man väl inte veta förän nästa år eller nått x) Sen har jag och Jonna suttit nere hos mig och pluggat lite, men ingenting fastnar så vet väl inte riktigt hur de kommer att gå imorgon men hoppas på de bästa.

Annars så har väl inte humöret varit på topp nu ikväll, börjar bli riktigt less på att få skit kastad på mig hela tiden för något jag inte ens gör/gjort. Så nu och föralltid kommer jag att behandla vissa som luft för att inte hamna i något mer skit på grund av något jag inte gjort. Snälla sluta, du kommer ingen vart med det du gör ändå och sluta försök sätta mig i skiten, för du lyckas ju ändå inte så varför ens försöka? ... Snälla skyll inte dina misstag på mig.

Hoppas att de sista dagarna i skolan går fort och att lovet kommer bli underbart som jag redan vet att det kommer bli, jag hoppas att alla mina Vänner får ett bra lov om ni nu har lov.

Jag älskar dig Daniel och älskar alla vänner som står kvar trots allt som händer! <3



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

helt rätt jennie! <33

2009-12-16 @ 19:28:46
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0