NYÅRSAFTON !

Woho idag är det nyårsafton!

Herre gud vad tiden går fort, det är helt sjukt. Jag har hunnit med så himla mycket detta år. Tänkte även lägga in en liten lista och fylla i, ska nog göra de i detta inlägg om jag hinner.

Ska nämligen hinna med en hel del saker idag, men de ska nog gå bra. Sitter iaf och väntar på min pojkvän som just nu gör frukost åt mig och honom, bortskämd jag vet (a). Sen ska vi kuta ner på köpingen en sväng eftersom jag måste hämta ut medicin till en av mina hundar som fått världens infektion i tandköttet stackarn. Sen ska vi även på coop och köpa mat till kvällen, tänkte äta nå lite lyxigare ikväll istället för typ makaroner och korv, hehe.

Men nu kom mitt hjärta med maten så nu ska jag käka, hörs senare :D

ÅRETS

Årets låt: svennebanan
Årets hårfärg: svart,rött,lila, brunt
Årets smink: kajal, mascara, foundation, eyeliner,
Årets klädsel: mest linne, tights, kofta
Årets roligaste händelse: Träffade min livs kärlek :D
Årets ville ha: Stuenten och Daniel ;)
Årets mest saknade: Daniel för de mesta
Årets drog: Familjen och vännerna
Årets tråkigaste: Skolan och vissa folk
Årets finaste: Daniel Halvarsson <3
Årets dricka: vatten
Årets bästa köp: systemkamera.
Årets godaste mat: pannkaka ofc!
Årets kärlek: Alf Per Daniel Halvarsson 19900108 <3
Årets mående: De har vart bra
Årets skratt: Jaru
Årets tanke: LOV och se framåt.
Årets irritationsobjekt: Ja, svår fråga, eller inte.
Årets just nu: Nytt år, nya möjligheter :D
Årets störtsta önskan: Att jag blir klar med skolan snart & Daniel med lumpen.
Årets längtan: Till alla lov och helger
Årets mening: "man lär sig av sina misstag"


Mina kommentarer ♥
Postat av: ida

Gott nytt år! :)

2009-12-31 @ 13:02:52
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0