SÖNDAG 13/12 ~2009

God morgon allehop!

Jag vaknade 10.30 imorse :o Så länge har jag inte sovit på riktigt länge, så det märks att jag är rätt så slut, annars brukar jag vakna vid 08.00. Sen tog jag faktiskt tag i hjärn papprerna bara en liten stund efter jag vaknade, tänkte iaf läsa igenom de lite nu på dagen slipper man läsa som en idiot ikväll och sova då istället :)

Sen har jag även tänk att julstäda åt min små möss, nu är den riktigt skitig, ska bara se till att dom inte smiter och de är ju ett kapitel för sig själv ... Men de ska jag nog gå bra, hoppas jag.

Sen ska jag nog inte göra så mycket mer idag, har fixat lite jullåtar på Spotify så sitter och dunkar jullåtar och de är så mys :D Sen lyser även solen ute, kanon! Ska försöka lägga upp bilderna som jag knäppte förra veckan hemma nu idag när jag har lite tid, håll utkik :)

Hörs senare, :*

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0