TISDAG

Imorse hade jag prov i djursjukvård, det var rätt så svårt eftersom att jag inte läst på ett skit (a) Men hoppas iaf på att få G men ja de märks väl. Efter provet så pluggade jag och Jonna på som idioter och blev väl klar med halva häfte nummer 2 som jag ska ha prov i på tisdag nästa vecka. Inte kul alls men sånt är livet helt enkelt.
Skönt att man snart är klar med skolan, bara ca 3 veckor kvar till Jullov och de ska bli sjukt skönt! :D Men innan jullov är det som sagt plugga,plugga,plugga som gäller, bajs va tråkigt :(

Snart ska vi trimma en hund, de ska väl bli kul och jag hoppas att vi kommer hem rätt så tidigt ändå, för jag måste städa lägenheten hehe.

Lägger in lite bilder från förra året när vi var på Järvzoo och fotografera. 
ha en bra dag
alla, haha eller ne inte alla ;)
LOL!


Bild från fotografering förra året (c) Jennie Ericson.


Ren

ihjälfrysen geting.

varg, dålig bild, ´men ville ändå visa äckeldjuren..

usch, synd att dom ser ut som hundar, men är ett jävla skitdjur.

fjällisrävar, mys!

Järven

Utsikten.

OBS! Alla bilder är oredigerade, så inga klagomål ;) förutom renen med mitt namn, men då har jag bara skrive dit namnet.


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

haha men jag menade dra ner till ljusdal ;) fast rasjö har ju bykrog dom också som är öppet ibland men där sitter mest typ farmor och dom ;D så nej tack för det! <33

2009-12-01 @ 19:00:49
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHA men ja! gud xD alltså det är ju sjukt, fattar inte hur man kan göra det i sömnen liksom :'D haha! läste hon upp det eller? x) <33

2009-12-01 @ 19:11:21
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0