fredagen den trettonde!

ja som ni redan vet är det ju fredagen den trettonde idag, och jag har väl haft blandad tur och otur idag, mest otur tror jag faktiskt. känns som allt bara jävlas och jag tappar humöret på en gång :/ har inget tålamod att vara glad idag.. har iaf fått tillbaka ekologi provet och hade långt över G så jag är nöjd, nöjd :) sen hade vi försäljning & service och de visste jag ju redan innan att jag skulle få damp på k*rringen. jag tycker verkligen inte om henne, hon är grymt dryg!

otur idag, hoppas på mycket kärlek & tur imorgon istället, annars kommer jag tappa humöret helt och få damp och det vill jag verkligen inte göra. orkar inte med det. PUSS!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0