helg!

yes, klockan ringde 07-oo imorse, trött som ett as och ville inte gå upp eftersom mina mysiga daniel låg bredvid varm och go, men nej jag läre väl gå upp ändå. så började 8.OO med kretslopp, tittade på en film, tråk! sen blev det försäljning och service i 15 min sen var jag o super cicci klar, yes slutat nu! :D fast mamma ligger hemma i min lägenhet ochsover så jag orkar inte gå hem o väcka henne eftersom hon jobbat natt inatt :) men ska gå hem om ett tag och fixa nått att äta, vänta på daniel som har körlektion, apoteket, systemet & hem! naajs! ska bli en skön helg, ikväll händer de inte mkt tvätta typ ;p imorgon blir det skoterträffen med siggääh, och på kvällen blire win ;) med signe och fler :) najs! PUSS :*


yes har inga bilder så lägger ut denhär ;)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0