helgen!

helgen har vart rolig & irriterande. fredagen bare av hem till jonna i mohed, hade planerat kvällen hemma hos en av jonnas kompisar, men tydligen skulle det komma för mkt folk så vi fick inte komma, besviken & förbannad. så då gjorde jonnas mamma allt för att vi skulle bli glad igen så hon gav oss pengar och skickade iväg oss med bussen till tranan i bollnäs. på bussen var det fullt med fulla små fjortisar, kände mig skit stor för en gång skull haha! tranan var rolig men var lite för nykter för att det skulle bli så rolig som alla andra hade ^^ sen åkte vi hem och sov. lördagen åkte vi in till stan, alltså söderhamn & e-center. köpte nya skor, svarta stövletter men klack me like! en parym & en "bad hair day" mössa. sen på eftermiddagen bar de av till ljusdal igen. träffade älsklings daniel & jag o jonna drack och vi drog vidare till jimmy där de var lite folk. efter ett tag skulle alla på krogen, -.- ge mig min 18-års dag nu! :( sen blev det mys med älsklingen som är det bästa jag har! :') dagen har mest bara vart slapp ^^ mys med daniel och sen kom jonna o mathias ner och sen åkte dom hem :( och nu sitter jag här! :) byebye!

jag älskar dig daniel, du är helt obeskrivlig i mina ögon! <3


min nya parfym. yeah!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0