lördag!

yes helg och sovmorgon och jag vaknar klcokan 8.oo ... inte kul! låg i sängen och möös i en timme sen drog jag mig upp och gjorde frukost och duscha. imorgon fyller bror mig år så nu håller vi på att göra smörgåstårta, goodiie! fast den får vi ju inte äta fören imorgon, tråk (a) hm vad ska jag göra mer idag då? hm, ingenting tror jag ha tråkigt och kanske om jag orkar göra samhällskunskapen som jag egentligen måste göra. men jaja vi får väl an se :) skriver mer senare PUSS!


(c) Jennie Ericson! :) (våra Degus på skolan, SÖTAST)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0