måndag!

denhär dagen har nog vart den roligaste skoldagen på länge iaf! började med djursjukvård och vi fick en varsin spruta, kanyl, apelsin och ett glas vatten. vi skulle alltså lära oss att föra in en spruta rätt o.s.v, skit roligt :D haha! efter lunchen vare trimmning på G :) vi fick titta på när ingela "röck" en hund, de var ballt och hon blev så fin såå :') sen kom mathias med hans fasters leonberger så då fick vi se när ingela trimma honom också :) rolig dag som gått fort. nu borde jag plugga men dum som jag är glömde jag papprerna i skolan. -.- men jonna skulle komma hit sen tror jag så de är väl en väldans tur. annars är jag väldigt less just nu men sånt är livet och hoppas att det snart blir bättre.

jag älskar min daniel <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0