onsdag!

har inte skrivit på några dagar nu, har vart lite upptagen och har inte orkar sitta och skriva så det fick bli nu ist :) älskling har sovit hos mig från i söndags och ska sova hos mig tills på fredag och sen på lördag eftersom han går en intensivvecka på körkortet nu, så nu håller vi tumamrna att det går bra så han får körkortet någon gång :) denhär veckan har vart rätt så bra. måndags fick jag reda på att ajg fick MVG på kattsjukvården, HAPPYFACE ^^ och sen har de bara rullat på :) imorgon blir det omprov i matte, men bara en sak så jag hoppas att det går bra :) lycka till? :)

nu längtas det till helgen som bara den om alla planer blir som planerat d.v.s. lördagen blir det skoterträffen, sen på kvällen blir det att vara hos signe, om inte hon har planerat något annat men de hoppas vi inte på. efterlängtat som bara den, ska bli skit roligt! :) har verkligen saknat det, så hoppas att det blir lyckat..  PUSS hej! :*

Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

har inte planerat nått annat bejb, men som jag skrev på bdb har jag inte fått pengar än.. men det löser nog sej:D <3

2009-02-18 @ 12:08:33
Postat av: jennie

okej bra bra, ska bli skiit kul :D ja jag hoppas att det löser sig :) <33

2009-02-19 @ 09:24:41
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0