skoter!

tillbaka igen och tänka fördröja tiden med att skriva lite :) sen jag skrev sist tog jag, peter & oskar en tur på skoter i lederna runt loos, skit kul vare att åka och köra skoter igen, var ett bra tag sen nu! :) efter det tittade jag på spindelmannen 3 och åt middag och nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på ikväll, funderar på att gymma lite men beror på om jag får med mamma som jag säkert inte får. så annars får jag väl bara sitta hemma då :) signe är i hennan/ljusdal också så henne kan jag ju inte vara med idag heller och daniel är i mora, kom hem nu folk! :)
sitter och lyssnar på lady gaga, bara för att jag älskar hennes låter (a) blir partysugen bara -.- och de är ju ett stort - .. men jaja, daniel skickade o sa att vi ska fiska/angla på måndag i sandsjö så de är en sak att se fram emot :D PUSS sålänge!


(c) Jennie Ericson!  splitt leker i snön jaaow!



 


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0