söndag!

sitter och tittar igenom mamma och pappas dator nu i brist på saker att göra ^^ alltså jag har sjukt mkt bilder :o och alla väcker sånna minnen, vissa blir man ledsen av och vissa börjar man skratta åt. det är helt sjukt att en bild kan ha med sig sånna känslor..


mappen från när jag, peter, mamma & pappa var till orsa grönklitt med bengt och gun-borg väckte mest känslor. att du kunde göra det du gjort, förstår inte :( har inte träffat dig sen dess det är skönt men samtidigt så jäkla sorgligt :( jag saknar er sjukt mkt, men dig vill jag helst inte träffa, du har förstört mkt. jag trodde aldrig att du skulle göra nått mot mig och absolut inte de du gjorde. men ändå vill jag träffa dig och få tillbaka samma person som innan den veckan...

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0