tisdag!

andra dagen på veckan, har haft prov idag hade inte pluggat nått men hoppas på det bästa ändå för det kändes som att det gick bra ändå. igår körde vi i hundgruppen hundspann i lassekrog, skit roligt och skit jobbigt. såklart skulle jag köra först och skjussa jonna, och det var uppförsbackar hela vägen typ och hundarna orkade inte släpa upp släden själv så då fick man kuta bredvid och det var sjukt jobbigt :o djup och blöt snö men de var ändå skit roligt :D bilder kommer när jag lagt in dom på datorn och är hemma. :) så hare bra & PUSS på er fast mest till min daniel :) <3


såhär såg vi ut ;) fast med 4 hundar & en jennie & en jonna :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0