damp i datasalen.

sitter i datasalen nu med jonna och hon har damp :o vet inte rikgit vad som har fallit in i hennes huvud? men aja de kanske fixar till sig innan dag är slut :) först så tacklar hon mej med stolen efter att jag gjort det före (a) och nu sitter hon och skriker ? ojoj, hon har nog flippat ur helt denna lilla brud! ;) men som sagt det kanske går över med åren ;) och nu har vi åkt lite rullstols race, eller datastolsrace ;D och leker anka, det är en väldans rolig grej att göra, ni borde tresta och sen kommentera hur de gick och om det va roligt ! :) även att jag luktar svettapa nu, men de behövs ibland de å! ;)

men aja idag har vi dissikerat råttisar, inte så jätte mysigt kanske men de var intressant :) senare ska jag äta & då ska jonna som vanligt göra mej sällskap ;) trävligt ^^ och sen kanske förhoppningsvid daniel och mathias kommer :) så då läre de väl bli lite mysdamp :) hihi! byebye ! <3

dagen citat; jonna: vaddå jag fattar aldrig någonting!   kommentar; sant ;)



<333 !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0