en enda dag kvar, suck!

snart börjar det allvarliga, vill inte, skolan tar kol på mig, jag orkar verkligen inte, och helt inte när man ligger efter i.. allt. det lätt bästa lovet ever är snart över, fan! tack alla underbara personer för det lätt bästa lovet/nyåret som jag vart med om! sparkrace, festa(!), nyår, pyjamas, sandsjö, julklappar, sos-grillen, fin middag  hos mej för två ;) , träffat världens underbaraste! höhö ja allt har man hunnit med på denna kortkorta tid, UNDERBART! och nu kommer man tillbaka, finns inget annat att säga än typ.. fuck, jag pallar inte! men aja, onsdag blir det träffa daniel igen, längtas! vara med jonna & festa kanske (a) naaajs! beror på om jag orkar. :) dagen har bara tillbringats i soffan, skönt. fast på kvällen drog jag mig faktiskt ut en sväng o var med signe & joakim :) gjorde ej mkt men skoj vare ändå ^^ men nu ska jag nog sussa lite bye bye! :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0