fääst.

igår vare fest, först satt jag, jonna, daniel, mathias, elina, cicci & fia hos mej och började dricka, sen drog vi vidare upp på åsen till jannike, där vare skit mkt folk och skit kul!! lätt den roligaste festen i ljusdal! ägde totalt & blev lite för full kanske ^^ som aldrig brukar hända mig -.- men kul som fan vare verkligen!! måste måste måste göras om, fast inte än på ett tag för idag mådde jag då inte bra..

vaknade 8 för jag skulle ju till tandläkaren 9 -.- borstade tänderna 3 gånger i typ 10 min varje gång för att man inte skulle luktar för mkt bakfylla ^^  fick gå dit och ta rönkenbilder och jag fick kväljningar hela tiden så jag höll fan på att spy x) men aja, sen gick jag hem och myste med daniel eftersom jag ändå inte skulle hinna till ngn lektion. och inga hål hade jag heller så de var skönt :) sen åkte han o jag åt sen gick man till skolan, hade matte men jobba inget, men böt iaf vatten till firrarna mina :) och nu sitter man här o nöter, trevligt de å :) men nu ska jag nog göra ngn nytta en stund. byebye! :)


inte min käft på bilden! höhö.

Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

du får ju gärna höra av dej till mej nån gång om du har tid att vara med mej ^^,

2009-01-29 @ 16:13:00

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0