fredag.

för varje dag som går kommer skolstarten bara närmare och närmare, men får en större och större klump i magen för man vet vad som väntar. det är inte bara skolan, alltså plugg utan allt annat, vissa längtar man efter att få träffa, vissa vill man helst inte ens se eller höra av. men aja det är i alla fall några få dagar kvar innan skolan börjar igen så jag ska verkligen passa på att njuta! ikväll ska jag nog vara med signe, var ett bra tag sen nu eftersom hon vart hos jocke i hennan sen dagen efter julafton typ. sen hoppas jag även på att få träffa daniel någongång i helgen, saknar dig!
uscha vad jag börjar bli less på tjat, skrik, irritationer, stök och bök nu, snälla var tyst..
aja ,men händer i helgen då folket.. hm inget skulle jag tro.. men aja byebye!

- jag spelar inte någon annan för att folk ska tycka om mig.
jag är mig själv och de tycker jag att även du ska vara.
jag är mig själv och är ärlig, spelar inte o är falsk för att försöka lyckas.

.

(c) Jennie Ericson!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0