helg!

igår kom man hem till loos, skönt men ändå ganska tråkigt. kullebyttafisen följde inte med heller, tråkigt! :( men iaf var med signe en sväng igår men de sket sig så stefan hämtade mej och så åkte vi till andreas, danne, mathias, staffan & simon, där vare skit kul, simon o mathias dampa som vanligt x) och jag fick damp på andra saker -.- förstör du dehär kommer jag aldrig mer att prata med dig igen och då är fan hela mitt liv förstört.. mår så jävla bra nu så sabba fan ingenting. längtar tills jonna kommer hit igen, då ska vi ha värsta röjjfesten har jag lovat henne, då kan ingenting stå ivägen för de ^^ men aja nu säg


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0