helg!

åh va skönt med helg! hade prov idag, hade inte läst en enda rad så de gick ju åt .... helvete! har ingen ork till att plugga längre, det känns som att hela mitt liv består av plugg.. om jag inte sitter o pluggar varje dag så hamnar jag efter, långt efter.. tråkigt.

men i alla fall så åt jag årets första hela semla idag, wilmars semlor, godast! me like! kommer säkert äta en till semla sen, hihi jag är en tjockis och jag gillar det :) ikväll ska jag nog umgås med signe lite :) var ju ett bra tag sen så nu fåre bli av. :> och även att jag vill ha peengar.. :( är väldans fattig just nu vilket suger!!

imorgon vill vill vill jag på hundspanns racet i hamra, men vet ingen som ska dit så de blir väl att jag får skita i de :( men imorgon på eftermiddagen tror jag att jonna skulle komma hit o sen ska väl vi dra vidare till hamra eller nått och umgås mej boysen när man har chansen :) men nu ska jag dra mig vidare, byebye ! :)


ge mej pengar & en hel vild fest! :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0