kärleken övervinner allt!

vissa betyder mer än andra, vissa älskar man mer än andra och vissa ogillar man mer än andra.
jag har mitt eget liv och börjar tröttna på att folk försöker tala om för mig vad jag gör rätt och vad jag gör fel. man lär sig av sina misstag och tycker ni att jag är dum i huvve så låt mig testa på och se mig misslyckas och må bra över de då! alla misslyckas någongång så gör inte jag de så är det ju inte normalt. och om ni tycker att jag är helt störd som blir tillsammans med mitt ex storebror så tyck de då!? jag tycker ju liksom inte mindre om honom bara för att du slänger in en spydig kommenter om det. du kan ju försöka men du kommer ju knappast lyckas om du själv tror det. det är bara att inse, man kan inte tycka om samma person hela livet, iaf inte om man inte känner sig trygg, jag vill känna mig trygg!

tack för att ni finns, signe revalde, jonna lund, anna granqvist, gustav karlsson, peter ericson & daniel cedenman! <3

.


test fotade: Jennie Ericson.

Mina kommentarer ♥
Postat av: anna

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW :)!

2009-01-02 @ 00:05:37
URL: http://jadu.blogg.se/
Postat av: signe

du är bäst jennie:) <3

2009-01-02 @ 19:01:00

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0