mej mej mej -.-

idag är det ingen vanlig dag för idag är jag inte så jätte glad, hurra hurra hurra.. -.-
jag är så irriterad, negativ och skit sur.. vet inte varför men bara är det :/
måste börja med att peter var så sur och då blev jag sur på han och nur är jag sur på typ allt? orka? vill inte vara sur o negativ men blir så irrterad på vissa saker så de är helt sjukt. typ som vissa, skit dryg! varför gå in 630563 ggr på min lunar i veckan? orka vad är det med mig som är så intressant? :s suck! och imoron äre skola, jippi! -.-' nejnej idag är jag verkligen inte på humör så det är bäst att ni passar er för vad ni säger till mig idag, för fyfan! ... förlåt, ville bara få ur mig allt, och det fick bli här x)

jag är sugen på att slå någon, någon frivillig? :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0