nyår!

först vill jag bara välkomna det nya året som kommer bli helt underbart bäst!
sen vill jag berätta om mitt nyår som var helt underbart bra och lyckat!
det började hemma hos lilla mej, fisen kom hem till mig o fäga mitt hår svart, så numera är mitt hår helsvart :) den skabbiga "röda" färgen är helt borta :D sen åt vi o fixade oss inför den stora kvällen :) sen bar de av mot sandsjö där alla redan satt och drack lite smått så då började jag o jonna parta vi oxå, sen droppade de in mer folk o de blev mer o mer kul :D och tillslut så var det jag, mathias, jonna, daniel, staffan, simon, anderas, marie och roger som var där :) sen vid tolvslaget gick vi ut och skulle fira o jag skulle äntligen få min nyårskyss :D och vi alla räknade ner och sen small de fast vi såg inga raketer XD så simon tände sig lilla fina sak och ja den var fin ^^ hihi. sen så vare bara mysa, dricka, skratta, prata, sjunga, äta, sova mm kvar :D

helt klart det bästa nyåret ever, tack vare de otroliga sällskapet :D TACK! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0