söndag!

iiiih massa massa kallt idag!! igår var jag lite med signe sen drog jag upp till a.h och där var även simon & daniel :) kom dit nykter och dom satt och drack, typ halv 1 kom även jonna & mathias, och jag hade öl kvar från nyår så tog mig ngr :) väldans kul vare och jag & daniel kom inte hem till mig fören halv 4 tihi, as kallt ute vare!  men mys när man kom hem iaf :) och idag gick vi upp till a.h igen och sen blev de grillen med dom från inatt som vanligt -.- kommer bli fet x) och sen umgicks vi lite sen gick jag hem och dom åkte hem :) nu sitter jag här hemma & myser & saknar sällskap :'/ hihi!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0