torsdag.

jag tycker inte om det "det" gör. blir bara räddare och räddare för varje dag som går, vill verkligen inte förlora dig! det känns liksom som att det alltid är någonting som ska sitta ivägen när jag verkligen vill någonting.. snälla kan inte det sluta snart, snälla.. jag blir bara mer och mer irriterad och snart kan jag inte vara tyst, blir så le! fuck you.
ge mig närhet, kärlek & styrka nu :(

(c) Jennie Ericson!


 


Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

vad har hänt? :O det är väl inget med mej hoppas jag?

2009-01-29 @ 21:30:31
Postat av: Jennie

onej det har inget alls med dig att göra knäppis ^^ <3

2009-02-10 @ 22:08:28
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0