underbart!

igår kom daniel till mej, happyface! efter skolan gick jag, jonna, daniel, mathias & torbjörn ner till järnvägspizzerian och åt pizza, gött! efter det hade vi lite snöbollskrig ^^ kulkul! och sen bar de av upp till mej o dricka biiira! sen drog vi upp på åsen, stefan var snällis och skjussade upp oss, tack :) och där hamnade vi först hos PD tills det kom lite för mkt folk så då åkte alla ut som vanligt ^^ så då drog vi in till kempe & tallisch men de säg där så då gick jag o daniel hem till mej, åt och myste, sen somnade vi :)

idag; vaknade klockan 7 och trött som ett as men drog mej upp till skolan ändå, engelska sen smek per som jag nog hatar mest av allt.. sen blev de att träffa älsk en sväng innan han åkte hem igen :( men imorgon får jag ju träffa han så jag hinner nog inte dö av saknad som jag brukar göra ^^

längtar grymt mkt tills imorron kväll, fäääst för helaste slanten, HAPPY! :D ska blir det roligare på länge hoppas jag verkligen på, köpt lite lyxigare dricka å, xider & aqua tini :D GÖTT MOS! hoppas även på att få träffa lite roligt folk som jag säkert kanske inte kommer att få träffa men blir nog roligt ändå ^^

jag älskar dig daniel, du är bäst! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

JA visst är han :D

2009-01-22 @ 16:33:18
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0