20090711

haaalllo.

jobbat idag, fick även jobba över en timme, nu börjar verkligen folk visa sig och komma ända till Loos för en tur ner i kylan..
ska även jobba imorgon så de läre väl bli en lugn kväll framför datorn för mej. funderade ett tag på om jag skulle bege mej till hamra eftersom de är dans, men är så jäkla trött och sen blev de lite sent att komma på de nu typ ;P

tänkte även faktiskt sätta igång och byta akvarium nu ikväll om jag orkar. egentligen skulle jag väl ha väntat någon dag till, men de känns som att jag har lite för många fiskar i mitt lilla nu, så dom dör dom inte nu så dör dom nog inte av byte av akvarium heller (: så de blir nog kvällens sysselsättning + att kika på step up 2 . :)

förövrigt hoppas jag på att veckan går fortfort och att de inte kommer skit mkt folk till mej nu när jag ska jobba heldagar denna vecka (a) funderar även på att ta ledigt i helgen, eller iaf söndag så jag kn vara lite social när emelie, anki o lasse är här :)

nej nu ska jag sätta igång och få ur vatten + tillsätta :) byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0