DANSEN

ja, de blev då hamra igårkväll med jonna, sandra, angelica och johan :) först var vi till sandsjö och hälsade på när roger hade 60-års kalas, träffade massa folk :)
efter de drog vi vidare till hamra igen då, ner på dansen och där vare drag även fast klockan var 00.30 och dom slutade spela typ 1 ! :D
träffade massa gött folk, bla mina emmsar (: vi pratade och umgicks massor, super kul :D käkade såklart två korv+bröd ;) standard!
jaja, natten rullade på och klockan hann bli ungefär 3-4 och då kom jag, emmx2, angelica, johan, emma och ngr gubbar på att vi skulle åka traktor, eller ja på en vagn efter en traktor (y) skit kul! :D johan olsson körde traktor och jäklar va skoj de var :D
haha men iaf så satt emma.j i en forölj och efter ett tag när de börja bära av ganska fort och sen svängde de så Flög emma av stolen och rakt ner i asfalten, både jag o emma typ skrek i kör "EMMMMA :o" och försökte få johan att stanna men han fortsatte en bit innan han fatta vad som hänt xD haha
de var iaf kvällen höjdpunkt, traktor + emmas snygga asflygning, men de gick iaf bra & ingen dog :)

PUSS på kvällen!
miss you d<3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0