I really miss you baby!

hellu folket!

gick upp 9 imorse, hade skit ont i nacken och ont i halsen :/ jag får Inte bli sjuk nu, tre veckors jobb kvar nu, hoppas dom går jäkligt fort! efter de får jag äntligen semester :D i en vecka typ .. men jaja, vill man ha pengar så får man göra tråkiga saker :)

men när det blir ledighet ska det bli party med brudarna :D ska bli jäkligt kul. har redan planerat in ett datum och dom bästa partypinglorna carro, sandra, jennifer, sofie, älskling och fler är ju på så då är det verkligen fullt ös medvetslös .. :D längtar som satan, då kommer äntligen alla vi in på krogen också eller okej inte jennifer men de löser vi :D

saknar även Daniel så jag bryter ihop snart, sjukt jobbigt. love you most! <3


i dethär hålet tillbringar jag sommarn, i 4 grader ...

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0