JOBBJOBBJOBB !

puh och hej.

jag veet, jag har inte skrivit nått på hur länge som helst, men har vart så mkt jobb nu på sista tiden och kommer ju fortsätta att vara de fram till skolan börjar, bra med cash ;)
även att älskling har vart här typ hela tiden sen jag fyllde år (Y)

var iaf på Cabaré cupen i lördags & ja Ramsjö hela helgen då, grymt jävla helg kan jag lova :D supa som fan vart de, solbränd som ett As blev jag, mys med älskling, bad i badtunna, umgås med Sara och ja umgås med maaaassa folk, alla var snälla & prata med mig :D

så ja de har väl vart min "semester"  2 helger, verkar vara en hel del folk som kommer till jobbet så nå mer ledigt för mig ... hm ja de får vi väl se ? .. :/ men ja, bra med pengar såklart så ska väl inte klaga.

iaf så åker Daniel till bulgarien inatt, så nu blir jag utan honom i en heeel veckan + att han är hemma bara en vecka efter de och sen drar han in i lumpen ... segt som fan! men men, de klarar vi lätt! <3

ha de bra alla!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0