natti !

nu ska jag sova, skrev nyss en lång dikt med massa snygga rimm, men eftersom blogg.se suger kuk så försvann allt. tack så mkt och jag tänker inte skriva om.

hoppas allt är bra med er för mig faller allt, plask som en pannkaka på marken.
kommer snart vägra gå upp ur sängen, ramla ner från ett träd eller nått så jag kanske bryter nått smart ben eller nått så jag blir liggande i ngr veckor. tack och lov har jag ju iaf min dator (y)

daniel är i boden ... suck.

nej nu ska jag försöka sova, som jag inte gjort riktigt på två nätter = skit trött, deppig & sur.

hejdå!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0