onsdag, 2-3 dagar kvar!

jobbat idag igen, gick rätt så bra men har inte sovit nått inatt igen så var väl kanske inte på de bästa humöret idag igen .. :) men har iaf fått mina kläder som jag beställde för en månad sen ... -.- hade de gått en dag till hade jag ringt och avbeställt kläderna.. har iaf köpt en ny turkos klänning, jeans, svarta "fula byxor" men sköna ^^ och en tröja :) (y)

imorgon ska jag jobba helt själv, eller ja ylva är där men ho guidar inte eller så. så imorron får jag de kämpit om de kommer mkt folk vilket jag hoppas att de Inte gör.

längtar även tills grillfesten på lördag :) daniel fick ju också komma hem i helgen så får träffa han redan på fredag eller lördag :) najs! :)

längtar även tills helgen innan skolan för då blir de party & krogen med bästaste brudarna + annat folk :D <3

/ je

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0