torsdag!

hellluu..

jobbat ensam idag, eller ja ylva var väl där åh men guidat själv. vart ner typ 10 gånger idag, usch. är även sjuk så då är de inte speciellt kul att gå ner i 4 grader upp i 20 och hålla på så hela dagarna för de gör ju de knappast bättre! har även inflamation i en tand vilket gör så jäkla ont. just nu jävlas typ allt kan jag lova .. tröttis är jag också, hela tiden ;p
men dumt att klaga när det alltid finns dom som har de värre ;)

imorgon åker iaf Älskling hemåt *happyface* fast ja han kommer ju inte till mig fören på lördag eftersom han kommer hem till ramsjö sent på natten :) men får iaf träffa honom och gå på grillfest på lördagkväll :) Najs!

usch, jag har sjukt mkt tandverk, håller tummarna för att jag inte ska behöva gå till tandis för han tycker jag verklige inte om :/ .. men de visar väl sej de också :) ska nog hoppa in i duschen nu och sen dra ut en sväng med edda och röka (a) ska inte men är välbehövt i all stress! :)

byebye (:

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0